czwartek, 14 grudnia 2017

Ozdoby choinkowe z patyczków laryngologicznych

Co roku nasza choinka, oprócz tradycyjnych ozdób, przyozdobiona jest naszymi małymi arcydziełami. W tym roku oczywiście nie może być inaczej. Niemal codziennie powstaje coś nowego, coraz bardziej wymyślnego i kreatywnego. Cześć z naszych tegorocznych ozdób powstała z patyczków laryngologicznych.



Patyczki laryngologiczne to bardzo ciekawy i wdzięczny materiał do tworzenia. W dodatku dosyć tani. Opakowanie 100 szt można kupić za ok 5 zł.
Początkowo planowałam zrobić z nich tylko kalendarz adwentowy, ale dzieciaki jak je zobaczyły, to od razu zaczęły się nimi bawić. Poszukałam więc w internecie inspiracji i zaczęliśmy działać:)
Początkowo miało być wg instrukcji- śnieżynki, aniołki itp, ale jak zwykle dzieci miały inne pomysły i oprócz tych tradycyjnych powstało kilka bardzo niesamowitych i oryginalnych ozdób.







Kreatywność moich pociech jest dla mnie nieodkrytą kartą. Potrafią mnie zaskakiwać swoją pomysłowością i wykorzystaniem danego materiału w sposób nietuzinkowy i nieoczekiwany. Z ozdobami z patyczków nie było inaczej.
Stworzyli z nich domki, domeczki, okna i inne cudaki. Wyszło bardzo oryginalnie i pomysłowo:)




Powstał jeszcze super gigantyczny domek, który powędrował do przedszkola oraz aniołek z patyczków i pomponów na szkolny konkurs ozdób choinkowych. Niestety nie zdążyłam ich sfotografować:(

Życzymy jak najwięcej twórczych dni a my zabieramy się za kolejne ozdoby:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz