sobota, 26 lipca 2014

Domek z rolki po papierze toaletowym

Zbieramy mnóstwo różnych różności, mniej lub bardziej potrzebnych z nadzieją, że kiedyś wykorzystamy je do naszych prac. Cynamonce tak już to weszło w nawyk, że czasami zostawia kartonik po soczku i mówi, że  przecież do czegoś nam się przyda:)
W Internecie można znaleźć mnóstwo pomysłów na wykorzystanie rolek po papierze toaletowym, ale ten tak mnie zauroczył, że postanowiłam go wykorzystać.




Rolki najpierw zostały pomalowane przez Cynamonki a ja zajęłam się resztą. Rolkę trzeba naciąć aby powstały drzwi a potem tylko powycinać elementy z filcu i odpowiednio je poprzyklejać. Ja zastosowałam ten najcieńszy filc i klej do tkanin. Wszystko się mocno i porządnie trzyma. I nawet w rączkach Cynmonka nie uległo zniszczeniu!




W domku zamieszkała Różanna, która bardzo lubi akrobacje. Zrobiona jest z drucika kreatywnego i koralika i jest tyci tyci.
Cynamonka od razu ją pokochała i zapragnęła jeszcze trzech domków i co najmniej trzech laleczek, żeby Różanna nie była samotna:)




4 komentarze: