poniedziałek, 24 listopada 2014

Torba na prezenty z recyklingu

Aby prezenty świąteczne były jeszcze bardziej wyjątkowe trzeba je pięknie zapakować.

Dzisiaj propozycja na własnoręcznie wykonany prezentowy woreczek, który powstał ze starych spodni:)


Udało mi się wyszukać spodnie wykonane z kraciastej, czerwonej bawełny w świetnym stanie. Jedną z nogawek obcięłam na długość ok 30cm i podwójną fastrygą zszyłam dno (w miejscu odcięcia). W zasadzie wystarczyłoby dodać ozdobną tasiemkę lub gruby, brokatowy kordonek i worek byłby gotowy. Aby go dodatkowo ozdobić można doszyć jednak jakąś ozdobę z motywem świątecznym. Ja wykorzystałam mały, własnoręcznie wykonany haft z reniferem. Zamiast haftu można dodać szydełkową gwiazdkę lub inną gotową ozdobę, którą kupicie w sklepie.







W ten sam sposób, można uszyć również małe świąteczne woreczki, które ozdobią nasze wnętrze.
Spodni jeszcze trochę zostało, więc pewnie niedługo je zrobię:)

2 komentarze: