wtorek, 4 listopada 2014

Dynie szydełkowe rozdaję!

Nie ma dnia aby szydełko nie wpadło mi do ręki chociaż na krótką chwilkę. Tym bardziej, że włóczki, które niedawno zakupiłam, zachęcają swymi kolorami do produkcji małych różności. Ostatnio powstało kilka dyń, które są nieodłącznym elementem jesiennych ozdób.
Dynie, trochę za bardzo się rozmnożyły, nie mam ich już gdzie ustawiać i dlatego chciałabym się z Wami nimi podzielić:)




Do przekazania w dobre ręce mam trzy żółte dynie, różnej wielkości.

Zasady zabawy są bardzo proste:
polub naszą stronę na Facebooku
napisz w komentarzu dlaczego chcesz je otrzymać (na blogu lub na FB,)
czas zakończenia 10.10.2014r
zwycięzca wyłoniony zostanie w drodze losowania w dniach 11-12.10.20014

Życzę powodzenia!


p.s.
Dynie wykonane są z włóczki bawełniano-poliakrylowej z wypełnieniem poliestrowym. Nadają się do dekoracji i do zabawy:)

1 komentarz:

  1. Szydełko to dla mnie czarna magia ale z przyjemnością oglądam rzeczy zrobione na nim :-)

    OdpowiedzUsuń