sobota, 5 kwietnia 2014

Wielkanocne Zajączki na szydełku

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować moje dwie najnowsze prace szydełkowe. Wykonanie ich zajęło dosyć sporo czasu, ale jestem zadowolona z efektu końcowego.
Mały zajączek został zrobiony dla Cynamonki i absolutnie nie mógł być w nic ubrany. Myślałam, że chociaż mała kokardka przejdzie, ale niestety i ją musiałam odpruć.




Większy a właściwie większa Zajączka powstała na zamówienie sąsiadeczki. Jednym z elementów zamówienia była sukienka - jest zapinana z tyłu na 2 guziczki, żeby można było ją zdejmować. Torebka i kokardka powstały gratis:) Mam nadzieję, że Zuzi się spodoba.

Wielkość małego zajączka to 22 cm a większego 34 cm. Robione znowu bez wzoru i pewnie można się doszukać kilku niedociągnięć, ale najważniejsze dla mnie jest i tak zadowolenie osób, dla których rzeczy te powstają.

mamacynamonka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz