czwartek, 8 maja 2014

Szydełkowa tęcza

Tęcza stała się ostatnio motywem przewodnim w pracach, które wykonujemy. Była już jedna odsłona naszych małych tęczowych cudaków i będzie jeszcze co najmniej jedna. Mnie osobiście też urzekł ten temat i dlatego najszybciej jak się dało zrobiłam tęczę na szydełku. Początkowo miała być do zabawy, ale jakoś nie było chętnych, dlatego dorobiłam jeszcze kilka innych elementów i powstała nowa ozdoba okienna nad łóżeczkiem Cynamonka. A oto efekt mojej pracy:)






Wszystkie elementy zawieszone są na silikonowej żyłce, dzięki czemu przy otwartym oknie delikatnie się poruszają a sowy nawet obracają.
Podobne ozdoby, które były zresztą moją inspiracją, znajdziecie tu: http://by-piegowata.blogspot.com/2011/11/have-nice-day.html.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz