środa, 28 maja 2014

Ważki- kolaże

Na dworze szaro i deszczowo a u nas mnóstwo kolorów. Kupiłam ostatnio pakiet kolorowych bibułek i dzisiaj wykorzystaliśmy je do zrobienia kolażu. Temat to jeszcze ważka. Po patyczakach był mały niedosyt i dlatego dzisiaj znowu u nas zagościły.



Na kartonie narysowałam sylwetki ważek, powycinaliśmy wspólnie bibułki i Cynamonki zabrały się do smarowania klejem i naklejania bibułek. Cynamonka wykonywała pracę bardzo starannie i cierpliwie. Cynamonek na początku wolał bibułki rozdmuchiwać, ale z naszą małą pomocą udało się dokończyć oba owady.







Proste kolaże Cynamonka wykonywała już jak miała niewiele ponad rok. Ja rysowałam i wycinałam jakiś kształt (autko, kwiatek itp.), smarowałam klejem a Cynamonka posypywała wszystko powycinanymi wcześniej kolorowymi bibułkami. Radość, zabawa i nauka w jednym. Polecamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz